SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM RODNÉHO ČÍSLA
Zaškrtnutím políčka „Souhlasím se zpracováním rodného čísla.“ dávám společnosti svůj souhlas, aby mé rodné číslo použila za účelem vyhledávání a sdílení informací z registrů a dalších činností uvedených níže. Svůj souhlas dávám poté, co jsem si přečetl všechny níže uvedené informace o tom, co se bude s osobními údaji dít a rozumím jim.
Jaké osobní údaje budou zpracovávány?
Rodné číslo
K jakému účelu budou zpracovávány?
Vaše rodné číslo zpracováváme na základě zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti, to však pouze za účelem Vaší identifikace. V rámci naší činnosti však potřebujeme užít rodné číslo i k jiným účelům. Základně pro vyhledávání ve veřejných registrech (ISIR, CEE, obchodní a živnostenský rejstřík), poté v registrech, kde ověřujeme Vaši úvěruschopnost (NRKI, BRKI, REPI, Creditinfo) a dále pro další identifikaci v rámci naší společnosti a vůči našim dodavatelům, pro archivační účely, a v případě, kdy nás Vy sami kontaktujete a máte zájem, aby Vám byly sděleny informace o plnění smlouvy.
Z jakého právního důvodu budeme osobní údaje takto zpracovávat?
Na základě Vámi uděleného souhlasu. Tento souhlas můžete kdykoliv odvolat a poté již Vaše rodné číslo za tímto účelem nebudeme nadále zpracovávat za účely, pro které je nutný Váš souhlas. Pokud budete chtít odvolat svůj souhlas, kontaktujte nás na emailové adrese info@podnikacek.cz ,. Odvolání Vašeho souhlas nemá vliv na zpracování osobních údajů do doby odvolání souhlasu.
S kým budou osobní údaje sdíleny?
Vaše rodné číslo sdělíme výše uvedeným registrům. V současné době používáme Bankovní a Nebankoví registr klientských informací (BRKI a NRKI), Registr platebních informací (REPI). Pokud jste udělili souhlas i dalším subjektům, které participují v registrech, budou předány i jim. Dále bude předáno našim zpracovatelům zejména pak společnostem specializujícím se na vymáhání pohledávek za účelem Vaší jednoduší identifikace a archivace. Bližší informace, včetně seznamu známých zpracovatelů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů.
Naleznete tam i odkazy na informace o zpracování osobních údajů poskytované jednotlivými registry.
Jak dlouho budeme Vaše osobní údaje uchovávat?
Na dobu neurčitou. Uchovávat je přestaneme v případě odvolání Vašeho souhlasu.
Jaká můžete uplatnit práva?
Máte právo, abychom Vám sdělili informace o zpracování Vašich údajů. Vzor žádosti naleznete v dokumentech na našich webových stránkách, dále máte právo na opravu a výmaz osobních údajů, na omezení jejich zpracování a na přenositelnost údajů. V případě, že budete mít dojem, že Vaše osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, můžete se obrátit též na dozorující orgán, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz , aby zajistil zřízení nápravy.
Co se stane, když tento souhlas neposkytnete?
Bude ztížena možnost Vaší identifikace, stejně jako naše schopnost ověřit rychle a efektivně Vaši schopnost splácet závazky. Může se tak stát, že v důsledku toho, že Vás nebudeme moci identifikovat, nebudeme Vám moci poskytnout informace o Vašem závazku. Na základě rodného čísla též vyhledáváme v registrech, které nám pomáhají ověřit vaši schopnost splácet. Pokud ji nebudeme moci ověřit v registru, je možné, že budeme požadovat více informací o Vaší situaci po Vás, a to včetně dokladů, které informace prokáží. Může to tedy vést v důsledku k tomu, že Vám úvěr nebudeme moci poskytnout nebo Vaše žádost bude schválena výrazně pomaleji.
Najdu někde více informací o zpracování osobních údajů?
Ano, veškeré informace o zpracování osobních údajů naleznete v našich Zásadách zpracování osobních údajů.
SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ PRO ÚČELY MARKETINGU
Zaškrtnutím políčka „Souhlasím s marketingovým využitím osobních údajů“ dávám společnosti svůj souhlas, aby mé osobní údaje použila za účelem přímého marketingu. Svůj souhlas dávám poté, co jsem si přečetl všechny níže uvedené informace o tom, co se bude s osobními údaji dít, a rozumím jim.
Jaké osobní údaje budou zpracovávány?
Jméno a příjmení, emailová adresa, telefonní číslo a korespondenční adresa, případně údaje o plnění smlouvy o úvěru
K jakému účelu budou zpracovávány?
Za účelem přímého marketingu – to znamená zasílání nabídek společnosti a třetích osob, zasílání newsletterů a telemarketingem. Na základě údajů o plnění smlouvy o úvěru pak budeme nabídky personalizovat tak, aby vyhovovaly Vašim potřebám.
Z jakého právního důvodu budeme osobní údaje takto zpracovávat?
Na základě Vámi uděleného souhlasu. Tento souhlas můžete kdykoliv odvolat a potom už Vás nadále nebudeme s žádnými marketingovými sděleními kontaktovat. Svůj souhlas můžete odvolat v každém emailovém sdělení, ve Vašem uživatelském účtu anebo nás můžete kontaktovat na emailové adrese info@podnikacek.cz. Odvolání Vašeho souhlas nemá vliv na zpracování osobních údajů do doby odvolání souhlasu.
S kým budou osobní údaje sdíleny?
Osobní údaje budou přístupné oprávněným zaměstnancům společnosti, jejím dodavatelům a případně dalším osobám. Bližší informace jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů.
Jak dlouho budeme Vaše osobní údaje uchovávat?
Na dobu neurčitou. Uchovávat je přestaneme v případě odvolání Vašeho souhlasu.
Jaká práva ohledně zpracování osobních údajů můžete uplatnit?
Máte právo, abychom Vám sdělili informace o zpracování Vašich údajů. Vzor žádosti naleznete v dokumentech na našich webových stránkách, dále máte právo na opravu a výmaz osobních údajů, na omezení jejich zpracování a na přenositelnost údajů. V případě, že budete mít dojem, že Vaše osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, můžete se obrátit též na dozorující orgán, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz aby zajistil zřízení nápravy.
Co se stane, když tento souhlas neposkytnete?
Nestane se nic. Udělení tohoto souhlasu není podmínkou pro registraci ani pro podání žádosti o poskytnutí úvěru. Žádost ani poskytnutí tohoto souhlasu nemůže ovlivnit.,
Najdu někde více informací o zpracování osobních údajů?
Ano, veškeré informace o zpracování osobních údajů naleznete v Zásadách zpracování osobních údajů.
SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ V POZITIVNÍCH REGISTRECH
Zaškrtnutím políčka „Souhlasím se zpracováním osobních údajů v pozitivních registrech.“ dávám společnosti svůj souhlas, aby mé osobní údaje použila za účelem vyhledávání a sdílení informací z registrů. Svůj souhlas dávám poté, co jsem si přečetl všechny níže uvedené informace o tom, co se bude s osobními údaji dít a rozumím jim.
Jaké osobní údaje budou zpracovávány?
Identifikační údaje včetně rodného čísla, pokud udělíte zvláštní souhlas k jeho zpracování, kontaktní údaje, údaje o příjmech a výdajích, údaje o plnění smlouvy
K jakému účelu budou zpracovávány?
Základním účelem je vyhledávání záznamů o Vašich závazcích u jiných společností a bank, které jsou zapojeny do systému registru za účelem předcházení podvodného jednání a posouzení Vaší schopnosti závazek splnit. Účelem je stejně tak zadávání těchto údajů do registrů, aby byly viditelné i pro ostatní participující v registru. Více o způsobu zpracování jednotlivými registry se dozvíte z memorand, které jednotlivé registry připravily. Memoranda naleznete v našich Zásadách zpracování osobních údajů.
Z jakého právního důvodu budeme osobní údaje takto zpracovávat?
Na základě Vámi uděleného souhlasu. V případě, že nesouhlasíte s tím, aby jakýkoliv z registrů sděloval informace o Vašich závazcích, s nimiž nejste v prodlení a řádně je plníte (tyto jsou právě předmětem pozitivního registru), je třeba, abyste oslovili příslušný registr a svůj souhlas u něj odvolali. Kontakty na jednotlivé registry naleznete v Zásadách o zpracování osobních údajů
S kým budou osobní údaje sdíleny?
Vaše osobní údaje sdělíme přímo příslušnému registru. V současné době používáme Bankovní a Nebankoví registr klientských informací (BRKI a NRKI), Registr platebních informací (REPI). Pokud jste udělili souhlas i dalším subjektům, které participují v registrech, budou předány i jim. Bližší informace jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů. Naleznete tam i odkazy na informace poskytované jednotlivými registry.
Jak dlouho budeme Vaše osobní údaje uchovávat?
Na dobu neurčitou. Uchovávat je přestaneme v případě odvolání Vašeho souhlasu.
Jaká můžete uplatnit práva?
Máte právo, abychom Vám sdělili informace o zpracování Vašich údajů. Vzor žádosti naleznete v dokumentech na našich webových stránkách, dále máte právo na opravu a výmaz osobních údajů, na omezení jejich zpracování a na přenositelnost údajů V případě, že budete mít dojem, že Vaše osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, můžete se obrátit též na dozorující orgán, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz , aby zajistil zřízení nápravy.
Co se stane, když tento souhlas neposkytnete?
Nebudeme moci ověřit, zda máte nebo jste měl závazky, které jste řádně splatil nebo je stále řádně splácíte. Tato informace může pozitivně ovlivnit Vaši žádost o poskytnutí úvěru, jelikož z ní může plynout, že své závazky dodržujete. Slouží nám též k tomu, abychom identifikovali, zda Vám nehrozí předlužení.
Najdu někde více informací o zpracování osobních údajů?
Ano, veškeré informace o zpracování osobních údajů naleznete v Zásadách zpracování osobních údajů.
ZÁSADY ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Poskytovatelem všech produktů je společnost společnost Podnikaček s.r.o., IČ 09984127 se sídlem Třinecká 769 Praha-Letňany, PSČ 199 00.
Kontaktovat nás můžete na emailové adrese: info@podnikacek.cz , případně písemně na adrese našeho sídla.
Stejné kontakty lze využít vždy i pokud byste chtěli kontaktovat našeho pověřence pro ochranu osobních údajů.
JAKÉ OSOBNÍ ÚDAJE ZPRACOVÁVÁME, ODKUD JE MÁME A PROČ JE ZPRACOVÁVÁME?
V souvislosti s naší činností zpracováváme následující osobní údaje:
Identifikace: jméno a příjmení, rodné číslo, IČ, kopie občanského průkazu, kopie dalšího dokladu totožnosti
Kontakt: adresa sídla, korespondenční adresa, telefonní číslo, emailová adresa
Finanční prostředky: údaje o identifikaci bankovního účtu a pohybech na bankovním účtu
Finanční historie: finanční historie u naší společnosti, údaje z registrů obsahujících informace o závazcích fyzických osob
Komunikace: záznamy emailové, písemné, případně telefonické komunikace
Údaje o podnikání: druh podnikatelské činnosti, účel využití prostředků
Původ osobních údajů:
Většina osobních údajů pochází přímo od Vás, klientů, údaje o úvěrové historii, včetně veškeré komunikace vytváří společnost sama, údaje o finanční historii u jiných subjektů společnost přebírá od třetích osob, a to z následujících registrů Bankovní a Nebankoví registr klientských informací (BRKI a NRKI), Registr platebních informací (REPI)
Právní důvod zpracování:
Veškeré osobní údaje zpracováváme z titulu plnění smlouvy o podnikatelském úvěru, případně za účelem plnění zákonné povinnosti v souvislosti s plněním opatření proti praní špinavých peněz a financování terorismu. Ke zpracování těchto osobních údajů nepotřebujeme Váš souhlas. Na základě Vašeho souhlasu zpracováváme Vaše osobní údaje (zejména kontaktní) pouze v případě přímého marketingu, pokud jste již naším zákazníkem, případně jste vyjádřil svůj souhlas. Tento souhlas můžete vzít kdykoliv zpět. Stejně tak na základě Vašeho souhlasu zpracováváme Vaše osobní údaje za účelem lustrace v tzv. pozitivních registrech Bankovní a Nebankoví registr klientských informací (BRKI a NRKI), Registr platebních informací (REPI)
Jakým způsobem osobní údaje zpracováváme?
a. Automatizované rozhodnutí o žádosti
Vzhledem tomu, že se snažíme se každou žádost zpracovat co nejrychleji, dochází při zpracování Vašich osobních údajů k profilování. Profilováním je myšleno automatizované zpracování, kdy na základě osobních aspektů týkajících se Vaší ekonomické nebo životní situace vymodelujeme Váš profil.
K automatizovanému zpracování dochází při přijetí žádosti o poskytnutí úvěru, kdy se snažíme vyfiltrovat žádosti, kterým z nějakého důvodu není možné vyhovět. Kritéria, která při tom využíváme se týkají zejména věku žadatele, existence živnostenského oprávnění, záznamů v ISIR, CEE a úvěrové historie u naší společnosti.
Proti tomuto zpracování máte právo vznést námitku. Ačkoliv Obecné nařízení o ochraně osobních údajů dává každému právo nebýt předmětem automatizovaného rozhodování, v tomto případě se uplatní výjimka, kdy takovéto automatizované zpracování je nezbytné k uzavření smlouvy mezi Vámi a naší společností. Bez něho bychom nebyli schopni efektivně pracovat s jednotlivými žádostmi a schvalovat žádosti v čase, který garantujeme.
V případě, že se cítíte dotčeni automatizovaným zpracováním nebo máte za to, že nebylo o Vaší žádosti o úvěr na základě tohoto profilování rozhodnuto správně, můžete rozhodnutí reklamovat. Svou reklamaci můžete uplatnit na jakémkoliv našem kontaktu uvedeném na začátku těchto zásad.
b. Vytváření profilu pro zasílání reklamních akcí
Vzhledem k tomu, že se každému snažíme nabídnout produkty, které jsou pro něj vhodné, vytváříme z dat o plnění Vašich závazků modely, na základě kterých jste oslovováni. Toto zpracování osobních údajů činíme na základě souhlasu, který jste nám udělili. Tento souhlas můžete kdykoliv odvolat – ať už telefonicky, emailem, písemně nebo ve Vašem uživatelském účtu. Taktéž každý email obsahuje možnost tento souhlas odvolat. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost předešlého zpracování osobních údajů za tímto účelem. Nadále Vám však žádné nabídky ani newslettery zasílány nebudou.
S kým osobní údaje sdílíme?
Ačkoliv je naší prioritou, aby Vaše osobní údaje byly dostupné co nejmenšímu počtu osob, někdy musíme využít služeb tzv. zpracovatelů, kteří pro nás Vaše údaje zpracovávají. Základním takovým zpracovatelem je poskytovatel našeho IT systému, ve kterém spravujeme veškeré úvěry, a to společnost CloudCredit.
Abychom mohli posoudit Vaši schopnost závazky splácat, sdílíme Vaše osobní údaje též s registry a databázemi, které se zaměřují na zjišťování bonity klientů. V případě, že se dostanete do problémů se splácením a my tuto informaci registru poskytneme, dostane se i k dalším společnostem, které registr využívají.
Vaše osobní údaje též předáváme bance, případně bankám, aby Vám mohl být úvěr vyplacen.
Pokud se dostanete do problémů se splácením a situaci se nepodaří vyřešit v rámci naší společnosti, Vaše osobní údaje pak předáme inkasním agenturám, které se specializují na komunikaci s osobami, které jsou v prodlení se splacením závazku. V tuto chvíli využíváme konkrétně tyto inkasní agentury: B4B INKASSO s.r.o. , M.B.A. Finance s.r.o..
Pokud jsme o to požádáni a příslušné úřady na informace mají právo, sdílíme též Vaše osobní údaje s orgány činnými v trestním řízení.
Jak dlouho osobní údaje zpracováváme?
U většiny osobních údajů, které o Vás zpracováváme, nám jasně některý ze zákonů říká, jak dlouho osobní údaje uschované mít musíme. Obvyklou dobou uchování je poté doba, po kterou je možné nároky ze smluv uplatnit před soudem nebo obdobným orgánem.
V případě, že tu není zákonný důvod pro uchování osobních údajů, ale Vaše údaje zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, zpracováváme Vaše osobní údaje na dobu neurčitou. Ovšem je Vaším právem tento souhlas kdykoliv odvolat a my veškeré osobní údaje, které zpracováváme na základě Vašeho souhlasu vymažeme.
Jaká práva Vám zaručujeme a kam se můžete obrátit, pokud nejste spokojení?
Jakmile jsou Vaše údaje zpracovávány, Obecné nařízení o ochraně osobních údajů Vám přiznává řadu práv. Jejich uplatnění bychom měli vždy vyřídit co nejrychleji, nejdéle ve lhůtě 30 dnů. Tato lhůta může být prodloužena, pokud získání informací vyžaduje značné úsilí, budete o tom však před jejím skončení vždy informováni. Jednotlivá práva jsou uvedena v tomto článku. Jaké práva to tedy jsou?
a. Právo na přístup k osobním údajům
Máte právo zjistit, jaké osobní údaje o Vás zpracováváme a jakým způsobem. Ve své žádosti můžete uvést, o které informace máte zájem. V případě, že tuto informaci v žádosti neuvedete, obdržíte veškeré informace k osobním údajům, které spravujeme.
Vaši žádost se vždy budeme snažit vyřídit co nejrychleji, nejdéle ve lhůtě 30 dnů. Lze očekávat, že konkretizované žádosti pouze o konkrétní informace budou zpracovány rychleji než žádosti o veškeré informace týkající se zpracování všech osobních údajů.
b. Právo na opravu
Máte právo abychom vždy zpracovávali pouze aktuální a přesné údaje. Pokud se jedná o osobní údaje, které je možné změnit v uživatelském účtu, můžete aktualizaci osobních údajů provést sami. Pokud uživatelský účet změnu neumožňuje, kontaktujte nás abychom osobní údaje opravili.
c. Právo na výmaz
Jedním z Vašich práv je právo tzv. být zapomenut. Na základě tohoto práva nás můžete požádat, abychom Vaše osobní údaje nadále nezpracovávali a ze všech svých databází je vymazali. Pokusíme se Vám vyhovět, pokud to bude možné. Nemůžeme však vymazat žádné údaje, jejichž uchovávání nám stanoví zákon nebo jsou nutné k plnění uzavřených smluv.
d. Právo na omezení zpracování
Pokud máte pocit, že Vaše údaje nejsou přesné nebo nejsou zpracovávány v souladu s právními předpisy, můžete nás požádat, abychom omezili jejich zpracování. V takovém případě osobní údaje u nás zůstanou uloženy, nebude však s nimi pracováno.
e. Právo na přenositelnost údajů
V případě, že byste měli zájem přenést část nebo veškeré osobní údaje, které jsou u nás zpracovávány k jinému správci, můžete o to požádat, a my údaje příslušnému správci předáme.
f. Právo vznést námitku proti zpracování
V případech, kdy je zpracování osobních údajů prováděno na základě oprávněného zájmu správce, můžete proti takovému zpracování vznést námitku. V takovém případě musíme posoudit, zda opravdu máme závažné důvody pro zpracování těchto osobních údajů.
V případě, že tuto námitku vznesete kvůli zpracování osobních údajů za účelem přímého marketingu, bez dalšího Vaše osobní údaje za tímto účelem přestaneme zpracovávat. O tom, že nemusíte dostávat naše nabídky nebo newslettery jste vždy upozorněni v každém takovém emailu a máte právo ihned tento odběr zastavit. Stejně tak to můžete učinit i ve Vašem uživatelském účtu.
g. Právo obrátit se se svou stížností k dozorovému orgánu
V každém případě máte vždy možnost se s jakýmkoliv problémem či stížností obrátit přímo na dozorový orgán, tímto orgánem je Úřad pro ochranu osobních údajů. Úřad můžete kontaktovat písemně na adrese Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz, emailem na adrese: posta@uoou.cz anebo telefonicky na tel. č. 234 665 125.
Tuto smlouvu o úvěru (dále jen „Smlouva“) uzavřely podle ustanovení § 2395 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník“) smluvní strany:
Společnost Podnikaček s.r.o.
IČ: 099 84 127
se sídlem Třinecká 769, Letňany, 199 00 Praha 9
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 345808
E-mail: info@podnikacek.cz
ID dat. schránky: 3jzc4p
Zastoupená Jelenou Korovinou, jednatelkou
Internetové stránky: www.podnikacek.cz
Číslo bankovního účtu 2302044729/2010
(dále jen „Společnost“)
a
Jméno a příjmení (obchodní firma):
Identifikační číslo osoby:
Rodné číslo:
Sídlo: , ,
Číslo průkazu totožnosti:
Mobilní telefon:
E-mail:
Číslo bankovního účtu: /
(dále jen „Klient“)
(Společnost a Klient společně dále jen “Smluvní strany”)
1. Společnost se zavazuje poskytnout za podmínek stanovených touto Smlouvou Klientovi peněžní prostředky (dále jen „Úvěr“) za sjednaným účelem a ve sjednané výši a Klient se zavazuje tyto finanční prostředky (Úvěr) Společnosti za podmínek stanovených touto Smlouvou řádně a včas splatit.
2. Základní parametry úvěru jsou následující:
a. Druh: bezúčelový úvěr poskytnutý podnikateli v rámci jeho podnikatelské činnosti. Tím se rozumí zejména investice do dlouhodobého majetku Klienta a taktéž financování běžné provozní činnosti Klienta a nákladů, které obvykle souvisejí s podnikáním.
b. Výše Úvěru („Úvěr“): Kč
c. Poplatek za sjednání a čerpání Úvěru: Kč
d. Poplatek za sjednání a čerpání Úvěru po uplatnění slevy: Kč
e. Datum splatnosti Úvěru:
f. Doba trvání Úvěru: dnů
g. Roční úroková sazba („Úrok“): % p. a.
h. Celková výše Úroku: Kč
i. Dlužná částka (celková částka splatná Klientem): Kč
j. Dlužná částka po slevě: Kč
k. Poplatek za předčasné splacení úvěru: Kč
3. Klient prohlašuje, že tuto Smlouvu uzavírá jako podnikatel a že Úvěr využije pro účely svého podnikání.
4. Tato Smlouva je uzavřena dnem, kdy bude odeslána Klientovi zpráva, že tato Smlouva byla podepsána Společností.
5. Smluvní strany prohlašují, že Úvěr byl Klientovi poskytnut okamžikem, kdy Společnost zadala příkaz k odepsání peněžních prostředků ve výši Úvěru z bankovního účtu Společnosti.
1. Klient prostřednictvím internetových stránek společnosti na adrese www.podnikacek.cz (dále jen „Internetové stránky“) zadal základní parametry úvěru, o který měl zájem a dále další údaje Společností požadované.
2. Na mobilní telefon Klienta byl zaslán SMS kód, jehož vyplněním a odesláním Klient odsouhlasil úplnost a pravdivost jím uvedených údajů a zároveň jím případně podepsal souhlas se zpracováním osobních údajů Společností a zároveň případně souhlasil s tím, že Klienta Společnost může kdykoli kontaktovat na jím uvedeném telefonním čísle nebo emailu, popřípadě adrese.
3. Tímto byl založen Klientovi osobní účet na Internetových stránkách (dále jen „Klientská zóna“), pokud Klientovi nebyla vytvořena Klientský zóna již v minulosti. Odkaz na něj obdržel Klient v emailu od Společnosti. Přihlašovacím jménem do Klientské zóny je emailová adresa Klienta a heslo je uvedeno klientem dle vlastního výběru.
4. V Klientské zóně najde Klient vždy aktuálně uzavřenou smlouvu se Společností včetně příloh a další informace týkající se Úvěru. Skrz Klientskou zónu je Klientovi umožněno také disponovat s informaci o Úvěru, aktuální dlužné částce, termínu splatnosti, možnosti odložení termínu splatnosti, popř. jiných informací sdělených na webových stránkách Společnosti.
5. Klient prohlašuje, že jím uvedené číslo bankovního účtu v záhlaví této Smlouvy je číslo jeho bankovního účtu, který používá pro svou podnikatelskou činnost (dále jen „Bankovní účet“).
6. Klient byl dále Společností požádán o poskytnutí dodatečných informací a dokumentů, aby bylo z pohledu Společnosti dostatečně zajištěno, že Klient bude schopen svůj dluh vůči Společnosti splácet.
7. Klient doložil vlastnické právo k bankovnímu účtu uvedenému v záhlaví této Smlouvy, a to minimálně jedním z následujících způsobů:
a. zasláním ověřovací platby z takového účtu na bankovní účet Společnosti. Ověřovací platba je nevratná;
b. ověřením prostřednictvím servisu pro ověření učtu on-line;
c. doložením dokladu potvrzujícího existenci účtu vedeného na jméno Klienta.
8. Hotový návrh Smlouvy spolu se všemi přílohami byl předložen Klientovi k revizi a Klient podpisem této Smlouvy prohlašuje, že se s jejím zněním důkladně seznámil. Poté kliknul na tlačítko „Vygenerovat SMS kód k podpisu“. Na základě této žádosti byl Klientovi vygenerován SMS kód, který byl odeslán na mobilní telefon Klienta. Tento SMS kód Klient vložil do předmětného pole a potvrdil tlačítko „Závazně žádám o půjčku“. Tímto potvrzením Klient odeslal závazný návrh na uzavření Smlouvy a stisknutím tlačítka „Závazně žádám o půjčku“ na Internetových stránkách vyjádřil svou vůli uzavřít se Společností Smlouvu. Tento automaticky vygenerovaný SMS kód pak je uveden v zápatí Smlouvy u jména Klienta.
9. Smluvní strany výslovně uvádějí, že vzhledem k tomu, že v případě obou subjektů se jedná o soukromoprávní osoby, jsou srozuměny, že k uzavření smlouvy v písemné formě postačuje běžný elektronický podpis dle § 7 z. č. 297/2016 Sb., který má v případě Klienta formu jména a příjmení a autorizačního SMS kódu, kterým ověřil svou totožnost, v případě Společnosti pak název společnosti, podpis jednající osoby a razítka Společnosti.
10. Po předložení návrhu Smlouvy provede Společnost posouzení správnosti a úplnosti údajů v ní uvedených a dalších informací, které byly Společnosti sděleny v míře, které je dle uvážení Společnosti nutná. Pokud Společnost dospěje k závěru, že návrh Klienta na uzavření Smlouvy je možné akceptovat, pak o tomto informuje Klienta zprávou na jím zadaný email, na který zároveň zašle podepsanou Smlouvu a tato se objeví také v Klientské zóně.
11. Přijetím návrhu Klienta na uzavření Smlouvy, a tedy uzavřením Smlouvy, je ve smyslu občanského zákoníku podpis Smlouvy oběma stranami, k čemuž dochází oznámením Společnosti, že návrh k uzavření Smlouvy přijala, Klientovi, a to uvedením informace o schválení návrhu v Klientské zóně a zasláním informace na email Klienta (dále jen „Den uzavření Smlouvy“).
12. Bezprostředně po uzavření Smlouvy dá Společnost příkaz k bezhotovostnímu převodu prostředků odpovídajících sjednané celkové výši Úvěru na Bankovní účet Klienta. K odeslání částky ve výši Úvěru dojde zároveň v Den uzavření Smlouvy. Převedením peněžních prostředků a poskytnutím Úvěru se rozumí okamžik zadání příkazu k jejich odepsání z bankovního účtu Společnosti za podmínky, že peněžní prostředky budou dále připsány na Bankovní účet Klienta.
13. Společnost má právo požadovat po Klientovi kdykoliv po uzavření Smlouvy zaslání vlastnoručně podepsaného vyhotovení této Smlouvy, a to i včetně úředního ověření podpisu Klienta. Klient je povinen takové vyhotovení zaslat nejpozději do 7 dnů ode dne doručení žádosti Společnosti. V případě, že tak Klient neučiní, má Společnost nárok na smluvní pokutu ve výši 1. 000,- Kč.
1. Klient je oprávněn dle této Smlouvy o podnikatelském úvěru odložit splatnost poskytnutého úvěru, a to před jeho uplynutím i po jeho uplynutí.
2. Datum splatnosti bude odloženo vždy, pokud budou splněny následující skutečnosti:
a. Klient ve svém uživatelském účtu vygeneruje žádost o odložení, která bude obsahovat:
i. výši poplatku za odložení Data splatnosti v závislosti na dlužné částce, zvýšenou případně o veškeré dlužné částky, které vznikly v souvislosti s prodlením Klienta, v případě, kdy se již Klient v prodlení nachází. Výši poplatku za odložení Data splatnosti platí pouze do konce dne, kdy byla vygenerovaná žádost o odložení.
ii. a informaci o počtu dní, o které bude splatnost odložena poté, co bude uhrazen poplatek dle tohoto bodu,
b. Klient uhradí poplatek za odložení Data splatnosti úvěru a v případě, že se nacházel v době žádosti již v prodlení, též veškeré dlužné částky, které Společnost nárokuje v souvislosti s prodlením Klienta.
3. Uhrazením poplatku za odložení, případně dlužných částek souvisejících s prodlením, tedy připsáním těchto částek na bankovní účet Společnosti pod požadovaným variabilním symbolem dojde k odložení Data splatnosti úvěru. Datum splatnosti bude odloženo tak, že počet dní, které byly uvedeny ve vygenerované žádosti budou přičteny k datu, kdy na bankovní účet Společnosti dorazila platba poplatku za odložení, případně i dlužných částek souvisejících s prodlením.
4. O každém odložení Data splatnosti bude generováno potvrzení o odložení splatnosti, které bude obsahovat informaci o nově určeném Datu splatnosti, výše částky ke splacení a pokyny k úhradě úvěru po odložení jeho splatnosti. Toto potvrzení má formu dodatku k této Smlouvě.
1. Klient je povinen splatit Společnosti veškeré poskytnuté peněžní prostředky odpovídající celkové výši poskytnutého úvěru, včetně poplatku za sjednání a čerpání úvěru, úvěrového úroku a všech ostatních finančních závazků Klienta vzniklých na základě této Smlouvy, nejpozději v den konečné splatnosti úvěru uvedené v čl. I Smlouvy (dále jen „Datum splatnosti“). Úvěrový úrok dle sjednané roční úrokové sazby z dlužné jistiny úvěru je přičítán denně až do úplného zaplacení jistiny úvěru. Poplatek za sjednání a čerpání úvěru je účtován v pevné výši ke dni poskytnutí úvěru.
2. V případě, že si Společnost a Klient sjednali jakoukoliv slevu na příslušenství úvěru, je tato sleva sjednána s rozvazovací podmínkou, kdy v případě, že úvěr nebude Klientem uhrazen řádně a včas, práva a povinnosti vyplývající z ustanovení o slevě, zanikají.
3. Připadne-li Datum splatnosti Úvěru na den pracovního klidu nebo svátek, je Úvěr splatný poslední pracovní den předcházející dnu pracovního klidu či svátku.
4. Veškeré platby Úvěru a dalších plateb bude Klient provádět následovně:
a. buď převodem platby Úvěru na účet Společnosti uvedený ve Smlouvě, přičemž platba Úvěru musí být označena variabilním symbolem, kterým je IČO Klienta. Neoznačení platby variabilním symbolem nebo jeho správnou formou může mít za následek, že platba nebude považována za uhrazenou, přičemž veškeré negativní důsledky budou k tíži Klienta a taková platba bude považována za uhrazenou až dnem, kdy se Společnosti podaří danou platbu spárovat se Smlouvou, nebo
b. vloží platbu hotovostně na účet Společnosti v pobočce příslušné banky. I při tomto způsobu je nutno označit platbu variabilním symbolem, kterým je IČO Klienta.
5. Veškeré řádně identifikované platby se považují za uhrazené okamžikem jejich připsání na účet Společnosti.
6. Jakákoli platba, kterou od Klienta Společnost obdrží, bude započítána v následujícím pořadí:
a. Náklady spojené s vymáháním jakékoli částky
b. Poplatek za předání vymáhací agentuře
c. Smluvní pokuta
d. Úrok z prodlení
e. Úrok
f. Poplatek za sjednání a čerpání Úvěru
g. Úvěr (jistina)
1. Strany se dohodly na tom, že jejich cílem je, aby veškeré platby dle této Smlouvy byly uhrazeny řádně a včas.
2. V případě prodlení Klienta je Společnost oprávněna Klientovi zasílat upozornění formou SMS zpráv, zpráv elektronické pošty (e-mailem), dopisem zaslaným na adresu klienta (korespondenční upomínka) či telefonátem.
3. Po dobu prvních 90 dnů prodlení Klienta se splatností Úvěru nebo jeho části, bude Klient povinen zaplatit Společnosti Úrok z prodlení z dlužné částky ve výši 0,5 % denně ze součtu dlužné jistiny a poplatku za sjednaní a čerpání úvěru, dále od 91. dne prodlení bude Klient povinen zaplatit Společnosti Úrok z prodlení z dlužné částky ve výši 0,1 % denně ze součtu dlužné částky jistiny a poplatku za sjednání a čerpání úvěru, a to do jejich úplného uhrazení. Sjednaný úrok z prodlení je splatný denně. Od 91. dne prodlení Klienta má Společnost nárok na úrok z Úvěru se zápůjční úrokovou sazbou ve výši repo sazby stanovené Českou národní bankou pro první den kalendářního pololetí, v němž došlo k prodlení, zvýšené o 8 procentních bodů namísto sazby dle čl. 1 odst. 2 písm. g) této smlouvy, která se uplatní do té doby.
4. Pokud nebude uhrazen Úvěr nebo jeho část do Data splatnosti, je Společnost oprávněná nárokovat paušální poplatky ve výši 500 Kč za každou písemnou upomínku zaslanou k 5., 10., 15. a 20. dnu trvání prodlení Klienta. Písemné upomínky můžou být zaslány na adresu podnikání, korespondenční, trvalou, případně na další adresy, které Klient uvedl ve sve Klientské zóně, nebo vyplývají z dokladů totožnosti Klienta, anebo je Společnost zjistila ze své vyhledávací činností. Tyto paušální poplatky jsou vždy okamžitě splatné.
5. Pokud bude Klient v prodlení s plněním jakékoli povinnosti dle této Smlouvy, je Společnost oprávněna postoupit tuto Smlouvu či dlužnou pohledávku jakékoli jiné třetí osobě či je oprávněna předat vymáhání Úvěru a dalších plateb externí agentuře, přičemž paušální částka ve výši poplatku za přípravu k předání vymáhací agentuře a poplatku, který je Společnost povinna uhradit vymáhací agentuře činí 15 % celkové dlužné částky ke dni uskutečnění přípravy k předání inkasní agentuře (dále jen „Poplatek za předání“), a to ne dříve než 15. den prodlení Klienta se splatností Úvěru nebo jeho části. Tento Poplatek za předání je Společnost oprávněna požadovat po Klientovi.
6. Strany této Smlouvy se dohodly, že veškeré platby spojené s Úvěrem, včetně plateb z prodlení nemusí postačovat na pokrytí škody, která Společnosti vznikla. Vedle Smluvních pokut a Úroků z prodlení a případných dalších plateb je tak Společnost oprávněna požadovat náhradu způsobené škody v plné výši a je oprávněna domáhat se uspokojení svých pohledávek v plné výši v soudním řízení.
7. Pokud bude Klientovi účtován jakýkoli poplatek neoprávněně, zavazuje se kontaktovat Společnost prostřednictvím emailové zprávy na emailu uvedeném v záhlaví této Smlouvy. Společnost je povinna takový poplatek, bude-li požadavek oprávněný nejpozději do 90 dnů ode dne, kdy se s emailovou zprávou seznámí, vrátit.
1. Od Smlouvy může Společnost odstoupit ze zákonných důvodů nebo v případě podstatného porušení Smlouvy ze strany Klienta. Za podstatné porušení Smlouvy ze strany Klienta budou považovány následující situace:
a. Klient se dostane do prodlení se splácením úvěru nebo jeho části po dobu delší než 14 dnů,
b. Klient při uzavírání Smlouvy nebo v průběhu jejího plnění uvede nepravdivé údaje,
c. Vůči Klientovi bude zahájeno exekuční, insolvenční nebo jiné řízení na majetek Klienta,
d. Klient použije finanční prostředky z úvěru na financování potřeb nesouvisejících se sjednaným účelem Smlouvy,
e. Klient poruší některou z dalších povinností vyplývajících pro něj ze Smlouvy.
2. Odstoupení od smlouvy se nedotýká nároku na zaplacení smluvní pokuty, poplatků podle Smlouvy ani jiných nároků, které mají dle své povahy trvat i po ukončení Smlouvy.
1. Klient je oprávněn celý poskytnutý Úvěr, včetně poplatku za sjednání a čerpání úvěru a úvěrových úroků, zcela nebo zčásti splatit Společnosti i před Datem splatnosti úvěru. Klient je povinen o svém záměru předčasného splacení informovat Společnost formou jednostranného právního jednání, a to dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Společnosti uvedenou v záhlaví smlouvy nebo e-mailem zaslaným na e-mailovou adresu Společnosti. Úvěrový úrok bude Klientem zaplacen ve výši odpovídající sjednané úrokové sazbě za dobu od poskytnutí úvěru do dne předčasného splacení jistiny úvěru. Pro případ předčasného splacení Úvěru má Společnost právo na náhradu účelně vynaložených nákladů, které jí vzniknou v souvislosti s předčasným splacením (dále jen Poplatek za předčasné splacení úvěru) ve výši uvedené v čl. I Smlouvy.
1. Přístupové údaje ke Klientské zóně je Klient povinen uchovávat na bezpečném místě, odděleně od svých osobních dokladů, zabránit jejich zneužití neoprávněnými osobami, zamezit přístupu třetích osob k těmto údajům a přijmout dostatečná opatření na jejich ochranu. Klient zcela odpovídá za škodu způsobenou zneužitím jeho informací.
2. Klient je povinen ohlásit Společnosti veškeré změny v údajích, které uvedl při své registraci nejpozději do 8 dnů poté, co k nim došlo. Veškeré změny je nutné doložit příslušnými dokumenty, které skutečnost prokazují. V případě, že není možné skutečnost doložit žádným dokumentem, je Věřitel oprávněn ověřit skutečnost jiným způsobem. V případě, že Společnost není schopna skutečnost ověřit ani za součinnosti Klienta, údaje v uživatelském účtu nezmění.
3. Smluvní strany se dohodly, že Společnost je oprávněna kdykoliv postoupit svá práva a povinnosti v souvislosti se Smlouvou či jejich část jakékoli třetí osobě, a to bez souhlasu Klienta. Klient nesmí postoupit svá práva a povinnosti v souvislosti se Smlouvou či jejich část na jinou osobu bez písemného souhlasu Společnosti.
4. Klient Prohlašuje, že není politicky exponovanou osobou.
1. V souladu s ustanovením § 630 Občanského zákoníku se Smluvní strany dohodly, že se práva, vzniklá na základě této Smlouvy, promlčují ve lhůtě 10 let, počítané ode dne, kdy práva mohla být uplatněna poprvé.
1. Klient prohlašuje, že je podnikatelem starším 18 let, s trvalým pobytem na území České republiky, mající pravidelný měsíční příjem.
2. Změny této Smlouvy mohou být prováděny pouze písemně, pokud není v této Smlouvě výslovně uvedeno jinak.
3. Strany odpovídají za pravdivost a správnost údajů uvedených v této Smlouvě. Klient dále odpovídá za pravdivost a správnost údajů uvedených ve všech dokumentech poskytnutých Společnosti.
4. Tato smlouva se uzavírá podle českého právního řádu a řídí se právem České republiky.
5. Smluvní strany výslovně konstatují, že následující ustanovení se ve smluvním vztahu Klienta a Společnosti neuplatní: § 1805 odst. 2, § 1950, § 1951, § 1971, § 2050 Občanského zákoníku.
6. Veškeré spory z této smlouvy budou řešeny soudy v České republice.
7. Účastníci prohlašují, že si tuto smlouvu přečetli, tato odpovídá jejich pravé a svobodné vůli. Dále Smluvní strany prohlašují, že tuto Smlouvu uzavírají v rámci své podnikatelské činnosti a při uzavírání této Smlouvy postupovaly s odbornou péčí.
8. Pokud je některé ustanovení Smlouvy neplatné nebo soud o jeho neplatnosti rozhodne, nemá to vliv na platnost či účinnost ostatních ustanovení této Smlouvy o podnikatelském úvěru.
Dne:
Společnost | Klient |
Podpis / elektronický kód zaslaný pomocí SMS: Datum podpisu klientem: |
|
Podnikaček s.r.o. Jelena Korovina, Jednatelka |
IČO: |
S ohledem na aktuální situaci v České republice spojenou mimo jiné s Usnesením vlády České republiky ze dne 12.03.2020 č. 194, kterým byl vyhlášen na území České republiky nouzový stav, ale i ve spojení s rozhodnutími navazujícími, přijatých mimo jiné dle zákona č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení, na základě kterých došlo k výraznému omezení týkající se nejen volného pohybu oso, ale i podnikatelské sféry a státní správy, kdy došlo k zásadním restrikcím ohledně poskytování služeb, dodávek materiálu a rozhodovací činnosti státní správy, přičemž lze očekávat i další omezení mající vliv na podnikatelskou činnost,
Já, níže podepsaný, , IČ: , místem podnikání , ,
PROHLAŠUJÍ
Že mám zajištěny po celé období trvání úvěru, zejména pak následující 30 dnů, ve kterých lze očekávat ještě řadu omezení viz. výše, dostatečné příjmy, ze kterých budu schopen hradit splátku úvěrujícímu dle podmínek úvěrové smlouvy.
Příjmy na nejbližší období mám zajištěny díky podnikatelské činnosti.
Úvěrovaný tímto čestně prohlašuje, že v průběhu čerpání podnikatelského úvěru u spol. Podnikaček s.r.o. nepodá návrh na insolvenci, poněvadž k tomu nemá důvod. Veškeré své závazky hradí včas a nepřevyšují jeho příjmy.
Je si vědom trestněprávních následků, pakliže se toto prohlášení ukáže jako nepravdivé. Prohlašuje, že se seznámil s níže uvedeným §211 zákona č. 40/2009 Sb.
Úvěrový podvod
Kdo při sjednávání úvěrové smlouvy nebo při čerpání úvěru uvede nepravdivé nebo hrubě zkreslené údaje nebo podstatné údaje zamlčí, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti.
IČO: Podpis / elektronický kód zaslaný pomocí SMS: Datum podpisu klientem: |